marți, 3 iunie 2014

Produse consumate: mai 2014


Si-a mai trecut o luna! :( Luna mai este o luna aniversara pentru mine, pe la jumatatea lunii s-au implinit 8 ani de cand l-am cunoscut pe omul minunat din viata mea (cand or fi trecut?).
In postarea de azi nu am sa va arat, ca datile trecute, multe produse pe care le-am consumat deoarece acum este vorba doar de o luna. O sa vedeti, din nou, produse pe care, din pacate, nu le gasiti si in Romania; spun din pacate pentru ca multe dintre ele mi s-au parut foarte bune.

De la stanga la dreapta, randul de sus, avem:

Lotiune tonica pentru ten normal/uscat Viva Cosmetic - mi-a placut faptul ca nu-mi usuca tenul si am cumparat si varianta cu spirulina, pe care-o folosesc in prezent.

Balsam de par cu ulei de masline si aloe vera Natur - mi-a placut foarte mult balsamul asta si l-am folosit aproape de fiecare data cand mi-am spalat parul.

Demachiant bifazic pentru ochi si buze Auchan - la inceput mi-a placut, insa dupa 2-3 utilizari au inceput sa ma usture ochii de la el; de obicei folosesc 2 dischete pentru fiecare ochi, insa cu acesta, dupa prima discheta ma ardeau practic ochii, asa ca tura a doua de demachiat mascara si fardul de ochi o efectuam cu micelara Garnier care imi si calma pielea.

Lotiune de corp cu lapte si orez Johnson's baby - lotiunea asta trebuia sa fie a Mirunei, insa am cumparat doua la fel, la promotie, si cu una m-am rasfatat eu; mi-a placut la nebunie.

Am mai consumat si 3 mostre de parfumuri: doua de la Yves Rocher - So elixir si So elixir purple (pe primul il am si in varianta full size) si unul de la Givenchy - Amarige. Pe aceasta din urma am primit-o de la Katynel in urma cu vreo 3 ani alaturi de niste mostre Iwostin (click AICI). Imi plac mostrele de parfumuri Yves Rocher pentru ca le poti folosi cu usurinta, sunt de fapt niste servetele imbibate in lichid parfumat; cu cea de la Givenchy m-am luptat putin, mi-a ajuns pt 3 utilizari, insa de fiecare data m-am umplut toata de parfum si am parfumat si gresia din baie. :))))

Voi ce produse ati consumat in ultima perioada?

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.